PDA

Zobacz pełną wersję : [MkI] Przedni zderzak



sothis
15-05-2007, 20:00
Witam!
Mam dość ciekawy, a może banalny problem. Urwałem zderzak przedni i pytanie gdzie w okolicach Wawy mogę albo go skleić albo kupić jakąś używkę. Oryginalnie mam taka fajną nakładkę na niego, ale już drugi raz urwałem całość i chyba trzeba będzie z niej zrezygnować:( Pomóżcie.
Mieszkam obecnie w Wawie lecz nie znam się na tutejszych mechaniorach i tanich częściach:) o ile tu może być coś taniego:)
P. S. Jakbym znalazł użykę w kolorze srebnym to rewelacja;)
POZDRAWIAM Mondkomaniaków!

Rafaello
15-05-2007, 20:45
Witam!
Mam dość ciekawy, a może banalny problem. Urwałem zderzak przedni i pytanie gdzie w okolicach Wawy mogę albo go skleić albo kupić jakąś używkę. Oryginalnie mam taka fajną nakładkę na niego, ale już drugi raz urwałem całość i chyba trzeba będzie z niej zrezygnować:( Pomóżcie.
Mieszkam obecnie w Wawie lecz nie znam się na tutejszych mechaniorach i tanich częściach:) o ile tu może być coś taniego:)
P. S. Jakbym znalazł użykę w kolorze srebnym to rewelacja;)
POZDRAWIAM Mondkomaniaków!

witaj :) urwałeś?? czyli jak?? popękał czy wyrwałeś z mocowania (z pianki)?

jesli z pianki to łatwo naprawić

bary
15-05-2007, 21:14
Zderzak mozna pospawać.
Trzeba popytac mechaniorów.
Moze koledzy z Wawy zaraz coś napiszą, pokierują.

krzys-68
15-05-2007, 21:22
Witam!
Mam dość ciekawy, a może banalny problem. Urwałem zderzak przedni i pytanie gdzie w okolicach Wawy mogę albo go skleić albo kupić jakąś używkę. Oryginalnie mam taka fajną nakładkę na niego, ale już drugi raz urwałem całość i chyba trzeba będzie z niej zrezygnować:( Pomóżcie.
Mieszkam obecnie w Wawie lecz nie znam się na tutejszych mechaniorach i tanich częściach:) o ile tu może być coś taniego:)
P. S. Jakbym znalazł użykę w kolorze srebnym to rewelacja;)
POZDRAWIAM Mondkomaniaków!Jedź w czwartek do Zeppelina na Bemowie.Domino powie ci na spocie gdzie kupił zderzak-zamiennik.podobno w dobrej cenie :satan:

Mundek_Ghia