PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIII] Sekwencja w 2.0 Duratec HE 146KM ?



sharkyy
12-11-2007, 16:21
Czy do silnika benzynowego 2.0 Duratec HE 146KM można zainstalować gaz sekwencyjny ? jeśli tak to jakiej firmy ? nie jestem mechanikiem ale słyszałem że ten silnik ma ceramiczne zawory i ponoć może być problem z instalacją gazu. Chciałem się upewnić co sądzicie ?

PS. Silnik jest w mondziaku MkIII z 2001r.

pleban
12-11-2007, 17:21
Kolego po pierwsze uzupełnij profil.
Tutaj masz troszeczkę http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=21990

gorilla666
19-11-2007, 22:36
jesli juz koniecznie chcesz to regulacja zaworow konieczna co max 30.000

moj szwagier ma 2002 1.8 na sekwencji ale jezdzi tylko na Pb bo jak mowi to zupelnie inne auto :skromny: nalot 124.000 z tego ok 60.000 na gazolinie po ostatniej kontroli zaworow przestal uzywac gazu-choc zawory na szczescie jeszcze sa w stanie bdb :satan:

krzys-68
25-11-2007, 17:40
dobrze zamontowana i zestrojona sekwencja nie zmienia praktycznie osiagów auta porównujac PB i LPG
regulacja zaworow niestety jest koniecznoscia

hal
05-01-2008, 19:37
Nie wiem jakie masz przebiegirocznie. Ten silnik szkoda "zagazowywać".
Sam mam MkIII z tym silnikiem i jest to jedna z mocnych stron tego samochodu. Fakt, że robię 15 tys. rocznie i nie opłaca mi sie przejść na gaz, ale musiałbym wyraźnie zyskać finansowo, żeby zdecydować się na "zagazowanie".

puniu
18-01-2008, 20:42
Nie wiem jakie masz przebiegirocznie. Ten silnik szkoda "zagazowywać".
Sam mam MkIII z tym silnikiem i jest to jedna z mocnych stron tego samochodu. Fakt, że robię 15 tys. rocznie i nie opłaca mi sie przejść na gaz, ale musiałbym wyraźnie zyskać finansowo, żeby zdecydować się na "zagazowanie".

nie wiem czemu tak piszesz ale mi instalka zwrocila sie wlasnie po 15kkm
pozatym prez caly okres eksploatacji czuje radosc podjezddzajac na stacje wydaje max 90 zl na tankowanie i potem 320km w miescie w najgorszym wypadku