PDA

Zobacz pełną wersję : stosunek mocy radia do glosnikow



LaBobas
30-07-2005, 16:13
Powiedzcie mi jak sie ma moc radia do mocy glosnikow.Dam przyklad.Mam JVC 4X50W.Mysle o Magnatach 30\70W.Czy moc radia podawana jest w jako moc muzyczna czy znamionowa?Do domu to wiem jak dobierac najlepiej,ale w autkach to jestem zielony.Magnata oferuja w dobrej cenie 100zeta 16.5mm.Narazie z braku kasy i innych wydatkow musze cos zrobic bo moje fabryczne z tylu juz zdechly.Glownie mi chodzi o to,zeby przy podglosnieniu wiekszym nie pierdzialy.Nie mowie o maksie ale tak no wiecie.Fabryczne z reszta szybko sie koncza.Czekam na Wasze opinie. :bigok:

Lolo
30-07-2005, 17:27
Dwie rzeczy.

1. Moc radia (w twoim przypadku 4x50W) nie jest jego faktyczną mocą. Producent podając takie parametry nie pisze, iż taką moc uzyskał w warunkach laboratoryjnych oraz przy napięciu 14,4V. Moc faktyczna twojego radia (wyjściowa) może szacowac się pomiędzy 18~27W na kanał.

2. Odpowiednią mocą dla pracy głośników jest ~75-80% mocy wejściowej głośnika.

Apropos magnatów poczytaj wypowiedzi użytkownika 303Arturo. Ostatnio instalowałem mu takie głośniki właśnie w tylne drzwi.

PS. W razie pytań zapraszam na prv.

Pozdrawiam

LaBobas
30-07-2005, 18:03
Dwie rzeczy.

1. Moc radia (w twoim przypadku 4x50W) nie jest jego faktyczną mocą. Producent podając takie parametry nie pisze, iż taką moc uzyskał w warunkach laboratoryjnych oraz przy napięciu 14,4V. Moc faktyczna twojego radia (wyjściowa) może szacowac się pomiędzy 18~27W na kanał.

2. Odpowiednią mocą dla pracy głośników jest ~75-80% mocy wejściowej głośnika.

Apropos magnatów poczytaj wypowiedzi użytkownika 303Arturo. Ostatnio instalowałem mu takie głośniki właśnie w tylne drzwi.

PS. W razie pytań zapraszam na prv.

PozdrawiamPoszlo na priv

Fredee
30-07-2005, 22:31