PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Wspomaganie- wyciek płynu



koozpl
15-03-2009, 02:32
Witam!

Jestem właścicielem mondeo MK II 2.0 LX od jakiegoś roku, samochod ma przejechane 120k km.

Poniewaz jestem laikiem w dziedzinie samochodow chciałbym poprosić was o pomoc.

Raz: mam wyciek płynu do wspomagania kierownicy (dolewam około 1L raz na miesiąc) szukałem przecieku ale nie mogłem dojść gdzie to się leje, jedyne co moge stwierdzić to to, że musi być to w okolicach chłodnicy bo tam mam największe plamy.

Dwa: co byście dali do przeglądu w samochodzie w którym od roku jedyne co zrobiono to wlewano paliwo i ew. okolo 1L oleju dolano?

Dziękuje z góry za pomoc

Lech

Exodos
15-03-2009, 03:16
Masz rozwaloną chłodnicę płynu wspomagania, norma w MkII, trza wymienić, lub pospawać.

maniek_
15-03-2009, 08:53
Chłodnica oleju wspomagania o której napisał Exodos znajduje się przed zwykłą chłodnicą

Netoper
15-03-2009, 09:25
co byście dali do przeglądu w samochodzie w którym od roku jedyne co zrobiono to wlewano paliwo i ew. okolo 1L oleju dolano?
A przed rokiem co było robione?

koozpl
15-03-2009, 14:50
co byście dali do przeglądu w samochodzie w którym od roku jedyne co zrobiono to wlewano paliwo i ew. okolo 1L oleju dolano?
A przed rokiem co było robione?

tego właśnie nie wiem, bo go rok temu kupiłem. jeżdzić jeżdził, z resztą nadal jeżdzi, tylko po prostu ze względu na bezpieczeństwo chciałbym sprawdzić samochód, tylko nie wiem co mam sprawdzić. Mechanikowi tez nie chce płacić za przegląd i naprawy rzeczy które nie wymagają wymiany, dlatego też pytam się co by tu dać do przeglądu.

pozdrawiam

Lech

Netoper
15-03-2009, 17:13
tego właśnie nie wiem, bo go rok temu kupiłem
Pierwsza rzecz to kontrola tarcz i klocków, poźniej zawieszenie.
Pasek rozrządu (jak nie wiadomo kiedy był wymieniany to trzeba zmienić żeby szlag go nie trafił, bo silnik załatwisz), wymiana płynu hamulcowego i wspomagania. Olej, filtr powietrza