PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] BRC 24 SQ nie przełancza na gaz



Ufo
20-10-2009, 22:05
Jak w temacie.W momencie przełanczania słychać te ciche tyknięcie na wielozaworze ale nie przełancza się na gaz.Dioda na przełączniku świeci na czerwono jak to przy jeździe na benzynie.Jechał normalnie na gazie.Po kilku minutowym postoju już się nie przełączył. Na instalce zrobione ~60tys. km.Co mogło się stać?

Rafal_Blues
20-10-2009, 22:58
może 2 elektrozawór przy parowniku. sprawdź wszystkie kabelki do cewek. Jest taka pogoda że wilgoć włazi wszędzie

Netoper
21-10-2009, 07:55
A ja jeszcze zapytam czy dawno był filtr wymieniany.
Masz oddzielny mam sensor?

Ufo
21-10-2009, 21:17
No z filtrami miałem się wybrać bo ponad 15.000km nakulanea z 2 nie wiem o co chodzi.Nie znam się na LPG.Czekam na wypłatę i do gaziaża.Tyle, że z filtrem brudnym chyba zgłaszałby gotowość do przełączenia-tak mi się wydaje

Netoper
22-10-2009, 01:07
z 2 nie wiem o co chodzi.
Zeżarło mi literkę o map sensor chodzi :)
Sprawdzałeś ten drugi elektrozawór przy parowniku? zobacz czy wsuwki/kostka nie zaśniedziały.

Ufo
22-10-2009, 22:19
hm widać w tym gąszczu kabelek idący do parownika od dołu i wtyczkę zdaje się też. Ale tam ciasnota,że rękę musiałbym mieć fi10 i z 15 stawów.No chyba, że kupe klamotów targać-eh. Chyba odpuszczę sam bo boję się że nie poskładam tego do kupy

Netoper
23-10-2009, 09:22
Przyczyn może być kilka: któryś elektrozawór, zapchany filtr, czujnik ciśnienia w parowniku czy zewnętrzny, nie można też wykluczyć sterownika ale to najmniej prawdopodobne.
Najczęściej elektrozawór się zawiesza albo czujnik ciśnienia pada.

Ufo
23-10-2009, 10:48
Ok dzięki za info

Ufo
27-10-2009, 15:53