PDA

Zobacz pełną wersję : [MkI] Strasznie szarpie + kierownica drży przy hamowaniu



akr
20-06-2010, 00:36
Co to może być? Samochodem strasznie szarpie, nawet po idealnym asfalcie odczucia są jakbym jechał po dziurach, szarpie samochodem i podrzuca. Dodatkowo, gdy hamuję to drży mi kierownica i to dość mocno.

Problem pojawił się niedawno i chyba się nasila.

Miałem zmieniane klocki hamulcowe jakiś czas temu i wtedy miałem takie zjawisko: podczas hamowania był taki dźwięk jakby ciche strzelanie/ocieranie, coś w tym stylu. Myślałem, że to właśnie dlatego, że mam nowe klocki i rzeczywiście samo przeszło.

Boonaro
20-06-2010, 09:14
Sprawdź luzy w zawieszeniu kiedyś tak miałem w BMW tylko że przy 80km/h samochód wpadał w bardzo mocne wibracje i zaczynał podskakiwać i nie pamiętam już co ale coś tam wymieniałem na zawieszeniu i przeszło.

akr
20-06-2010, 13:41
Dzięki za odpowiedź :) Jestem amatorem. Sam mogę to sprawdzić czy muszę jechać do warsztatu?

Boonaro
20-06-2010, 15:20
Najlepiej podjedź na szarpaki,jeszcze sprawdź czy masz koła wyważone i nie masz krzywych felg.

akr
20-06-2010, 22:27
No właśnie koła mam wyważone, bo zmieniane niedawno :/ (niedawno, bo nie było mnie długo w PL)

mkonieczny
21-06-2010, 13:33
W moim przypadku kierownica drżała mi przy hamowaniu z powodu krzywych tarcz hamulcowych.
Wprawdzie nie biła od poczatku hamowania tylko po chwili..
Tarcze wymienione, klocki tez i jak ręką odjął..

voyciex
21-06-2010, 17:36
Opisany przypadek obstawiam na 99% na tarcze hamulcowe. komplet nowych jakies 250zl a najlepiej nie oszczedzaj na tym. Ja sie porwalem na tanioche i po 300km mialem to samo.

Boonaro
21-06-2010, 19:57
Czy wy czytacie że te potrząsanie nie jest tylko podczas hamowania a i w czasie normalne jazdy?

buko
22-06-2010, 01:03
Panowie proszę najpierw przeczytać ze zrozumieniem pojawiający się problem

Samochodem strasznie szarpie, nawet po idealnym asfalcie odczucia są jakbym jechał po dziurach, szarpie samochodem i podrzuca.