PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Trip, podłączyć kable do kostki od silnika Pomocy BYDG



bankadwiescie
01-07-2010, 17:06
Witam, potrzebuje pomocy we właściwym podpięciu kabli od TRIPa do kostki w komorze silnika i do wtyczki od tripa. Dzisiaj wszystkie kable pociągnąłem z komory silnika do kabiny pod tripa, ale nie znam się na elektronice czy elektryce i nie chce zepsuć Potrzebowałbym pomocy na żywo. Czy jest ktoś z Bydgoszczy kto się zna czy to robił i byłby skłonny mi pomóc? Wiadomo flaszeczka czy grosz wpadnie w podzięce. Czekam na odp. Pozdrawiam serdecznie :]
gg 4585129
tel 504740764
Andre

Krzychu32
01-07-2010, 17:45
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=87
http://www.mondeoklubpolska.pl/modules.php?name=News&file=article&sid=96&mode=&order=0&thold=0

bankadwiescie
01-07-2010, 17:48
dzieki dzieki ale tyle to ja juz przeczytalem :] może jakiś materiał z podłączeniem do kostki od kabli w komorze silnika konkretny w jaki sposób sie wpiąc gdzie, ja nawet tak nei za bardzo widzialem jak rozpiąć to złącze i nie wiem czy to konieczne, czy wlutowac kable w wystające kable czy jak? pozdr

Krzychu32
01-07-2010, 17:52
Przecież w pierwszym artykule masz pięknie opisane jak to podłączyć ,jak koledze robiłem to kostki nie rozpinałem tylko wlutowałem się w kable ,dasz radę :)

bankadwiescie
01-07-2010, 17:56
ogolnie dzis probowalem tzn zdjolem kawalek izolacji z tych kabli i zakrecilem kable podlaczylem kleme i co ? jaja bo przy probie odpalanie wszystko zgaslo tzn nie dizalal trip, nei chcial sie odpalic, nie byl oslychac pompy paliwa w baku i nie wiem czym to bylo spowodowane moze ze nie dokrecilem klemy ni wiem ale nie sadze. po tym sie zestresowalem odciolem te podpiecia i zaizolowalem kabelki w komorze, posprawdzalem wszystkei bezpieczniki i podloczylem na nowo kleme, zakrecilem i dziala z tad ten strach czy czegos nie zepsuje i po tym wydarzeniu dalem temat na forum