PDA

Zobacz pełną wersję : Kupiłem Radioodtwarzacz mp3 i mam parę pytań



Lipa
15-11-2005, 18:59
Witam, jest to mój pierwszy post w Car Audio&tunning, lecz kiedyś trzeba zacząć :), na początku chciałbym pozdrowić wszystkich klubowiczów!!!

Kupiłem sobie takowe radio:
http://www.topmarket.com.pl/radia_samochodowe/PIONEER_DEH-P3600MP.php
oczywiście nie za tą cenę :) :)

W związku z tym mam parę pytań(przepraszam za laictwo):

1.)Tam jest napisane że posiada wzmacniacz, a potem, że 2 wyjścia przedwzmacniacza typu RCA, co to oznacza?

2.)Co to jest ten RDS?

3.)Co to jest ten ARC FM, szybki tuner z sentezatorem PLL, IP-Bus, Fader, oraz D4Q (ARC 5)?

Jestem zupełnym laikiem w dziedzinie Audio(aż cud że sam podłączyłem koskę ISO), poprzednio miałem radioodtwarzacz kasetowy(nie miał kostki).

Mam jeszcze taką prośbę, ponieważ jeżdżę jeszcze na standardowych głośnikach, proszę o sugestie, jakie byście polecali, może jakieś linki by się znalazły. Czy jakiś zewnętrzny wzmaczniacz jest potrzebny, czy wystarczy samo podłączenie pod to radio.

Bardzo dziękuję za wszelkie odpowiedzi, i sugestie, wszystkie informacje mile widziane, oczywiście :bigok: się odwdzięczę :pad: :pad: :pad:

POZDROWIENIA!!!

P.S. Jakie są wasze opinie na temat tego radioodtwarzacza

Fredee
15-11-2005, 19:22
wzmacniacz tzn ze możesz podpiąć głośniki i bęzie grało....:) wyjścia RCA z przedwzmacniacza tzn ze można podłączyć dodatkowy (zewnętrzny ) wzmacniacz (generalnie wyższa jakość dźwięku oraz wyższa moc....) te wyjścia to tzw czincze...zajrzyj z tyłu do wieży domowej - powinieneś zobaczyć podobne wejścia czincz..:)