PDA

Zobacz pełną wersję : Wymiana okablowania- refleksje



Lipa
17-11-2005, 22:23
Czytajac ten post pamietajcie, że jestem laikiem :) :), więc sorki za głupie pytania :jezyk1: :jezyk1:


Tak się zastanawiam, w poprzednim poscie mówiliście, że przy zakupie lepszych głośników należy wymienić okablowanie.

No dobra, ale jakie muszą być zasady przy wymianie okablowania, jakieś inne kostki iso?, a co dalej, od kostki do samego radia? też się wymienia

Teraz inna sprawa, głośniki mają takie wejścia na takie pozłacane końcówki, teraz dajmy na to wymieniam kabel na grubszy, a załączam te zwykłą końcówkę?

Jeszcze mam takie pytanko, moje radio ma moc 4*50W, mam 4 głośniki, chciałbym dać na tylna półkę jeszcze dwa, jak je moge podłączyć?(nie chcę dodatkowego wzmaczniacza), jakbym chciał np do tego wszystkiego podłączyć tubę, coś trzeba dodatkowego dokupić??

Nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi na te pytania, wię postanowiłem was się zapytać, może znacie jakieś internetowe strony z poradami :bigok:

gnacik
17-11-2005, 22:28
skontaktuj sie z CASKP on sie na tym zna i zerknij na www.audiocar.pl
:bigok:

m3hoo
17-11-2005, 23:17
Jeśli chcesz podłączyć subwoofer, z pewnością przyda się (o ile nie będzie niezbędny) wzmacniacz. Może być subwoofer aktywny (z wbudowanym wzmacniaczem) lub pasywny (bez wzmiacniacza), do którego musisz wzmacniacz dokupić. Aby podłączyć wzmacniacz do radia, radio musi mieć jakieś wyjścia (nie wiem jakim radiem dysponujesz).
Co do kabli - tu należałoby się trochę porozwodzić (przed tym zastanowić czy warto i ile pieniążków chcesz na to przeznaczyć). Należy pamiętać o jednym - cały zestaw zagra tak dobrze, jak najsłabszy jego element.

Lipa
17-11-2005, 23:43
Moje radyjko to PIONEER DEH-P3600MP, ma juz wbudowany wzmaczniacz, narazie jeszcze mam standardowe głośniki(trzy bo jeden się rozleciał :) )

Zastanawiałem się nad kupnem(w przyszłości) nad:
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=71513624 (daleeekiej przyszłości)
lub