PDA

Zobacz pełn± wersję : Pod¶wietlenie białych tarcz



tom027
19-11-2005, 15:28
Witam
Jestem tutaj nowicjuszem i dopiero nie dawno kupiłem forda mondeo rok 1994 o poj 1,8 16v i chce go troche podkre¶lic. Chce w nim zmienic tarcze zegarów na białe tylko nie wiem czy z zielonym pod¶wietleniem tak jak reszta kokpitu, czy niebieskim ale w tedy będzie kontrast zielony- niebieski. nie wiem który kolor wybrac. Jakie s± wasze opinie?
POZDRAWIAM
tom027

m3hoo
19-11-2005, 16:30
Wszystko jest kewsti± gustu. Mi najbardziej odpowiada kolor zielony, ew. bursztynowy. Choć niebieski jest bardzo ładny, podczas dłuższych tras może noc± męczyć oczy. Je¶li jednak zdecydujesz się na niebieski, proponuję tym kolorem pod¶wietlić wszystko, aby nie było w aucie zbyt pstrokato. Zielone pod¶wietlenie białych tarcz jest również bardzo ładne - sam widziałem u waldemarza.

Bauma
19-11-2005, 16:42
mam fotke jak wyglada podswietlenie zegarow na bialych tarczach w ST220 tylko niech ktos mi powie jak sie fotki wstawia.

fuel111
19-11-2005, 18:23
Bardzo prosto, musisz fotkę wsadzić na jaki¶ serwer zewnętrzny i podczas pisania postu masz na górze ikonkę img wciskasz j± kopiujesz adres fotki z serwera i wciskasz ponownie img poprzedzone / to zrobi się automatycznie :metal

Michal72
19-11-2005, 19:39
Ja mam białe tarcze pod¶wietlone na niebiesko i wygl±da bardzo bardzo :) . Ale zmieniłem kolor na niebieski wszędzie tzn. wł±czniki ¶wiateł, nawiewy, pod¶wietlenie regulatorów szyb i klamek w drzwiach i jeszcze dorobiłem sobie pod¶wietlenie przedziałow na nogi na niebiesko - a co :metal . Jak chcesz na niebiesko zegary, to zmień wszystko bo będzie kolorowo jak na odpu¶cie, a teraz jak mam wszystko niebieskie to jest baaaardzo nobliwie :) :satan:

Grzechu
20-11-2005, 20:16
hehe podobnie i u mnie - zostal zegar do przerobienia no i srodkowy panel - ee i jeszcze przyciski od szyb - ale juz reszta jest niebieska i wyglada ladnie - to fakt :)

Bauma
21-11-2005, 14:39