PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Co lepsze zestaw odseparowany czy 3 drożny w drzwi ?



lipa_ml
06-10-2010, 22:45
Jak w temacie co lepiej kupić głośniki 3 drożne do drzwi czy zestaw odseparowany ?
Co do zestawu odseparowanego jeśli ktoś z was ma to gdzie montujecie tweetery ?
I jak się montuje zestaw odseparowany bo jestem zielony? Woofer i tweeter do zwrotnicy a zwrotnice do radia ? czy jak ?

propozycja 3 drożnego
http://allegro.pl/jbl-gto-6538-3-drozne-18ow-wysylka-gratis-i1245872144.html

propozycja odseparowanego
http://allegro.pl/hertz-dsk-165-system-hertz-dsk-max-power-160w-i1246937342.html


radio zakupiłem pioneer PIONEER DEH-2200UB

hashenty
07-10-2010, 00:28
Jak jesteś przed wyborem i jeszcze nie kupiłeś, to zdecydowanie wybieraj odseparowany. Wysokie tony słychać odpowiednio tylko wtedy, kiedy głośnik jest umiejscowiony na wysokości głowy/ucha słuchacza. Jeśli głośnik gra ci w kolano, to wtedy mija się to z celem. Chyba że będziesz słuchał muzyki leżąc w aucie na podłodze :] Mówiąc naprościej - tony wysokie będą dla Ciebie słyszalne wtedy, kiedy ich żródło będzie na linii twojego ucha. Tweetery montujesz w słupkach przy szybie, kolega wojoo zrobił fotorelację z montażu i na pewno Ci pomoże - odezwij się do niego.

Jest tak jak napisałeś - podłączasz głośniki pod zwrotnicę, a ze zwrotnicy kable prowadzisz do wzmacniacza lub prosto do radia.

Jeśli nie będziesz zainteresowany zestawem odseparowanym - odezwij się do mnie. Mam do sprzedania głośniki 3-drożne JL Audio za 180 zł

Fred.X
07-10-2010, 06:00
Zdecydowanie odseparowany,

Dodano po 1 min.:

No i JBL to trochę niższa półka niż Hertz...

lipa_ml
07-10-2010, 10:52