PDA

Zobacz pełną wersję : [Zetec][mk2] Silnik się dusi i gaśnie - black top



iron1988
06-12-2010, 18:13
Witam

No i kłopoty dopadły mój silnik (black top)

Dzisiaj po dojeżdzaniu do skrzyżowania, po wciśnięciu sprzęgła silnik się udławił i każda ponowna próba odpalenia go kończyła się tym, że po chwili gasł. Na szczęście blisko domu było to mnie sholowali...

Kiedy już auto stało pod domem próbowałem go odpalić i... odpalił, pochodził chwile, reakcja na dodanie gazu normalna, nic się nie dusiło itp. Myślałem, że dostał się jakiś syf i teraz już będzie OK.

Po 2 godzinach poszedłem sprawdzić jeszcze raz czy odpala i niestety znowu się dusi. Odpala, ale po chwili obroty spadają, trzęsie i gaśnie. Po dodaniu gazu jeszcze gorzej, bo od razu się dusi.

Niestety jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o takie rzeczy... udało mi się dodzwonić do 1 mechanika, ale ma zajęty cały tydzień... a auto potrzebuje na piątek :/ chciałbym się Was poradzić co można sprawdzić, wymienić itp, w razie gdyby nie udało mi się załatwić mechanika.

Mondekmk1
06-12-2010, 18:58
A paliwo w zbiorniku jest ze tak zapytam?

WojtekMK2
06-12-2010, 19:05
Również obstawiam niedobór paliwka.

iron1988
06-12-2010, 19:06
paliwo jest, wprawdzie zapaliła mi się dzisiaj rezerwa, ale na pewno paliwa jeszcze jest na tyle, aby wszystko było OK.

jade po benzyne na stacje... bo tak teraz mysle..........

Netoper
06-12-2010, 19:13
paliwo jest, wprawdzie zapaliła mi się dzisiaj rezerwa, ale na pewno paliwa jeszcze jest na tyle, aby wszystko było OK.
Zimno jest, pompa może też przez to słabiej podawać i wtedy ilość paliwa co latem wystarczała na rezerwie teraz może być za mało.

iron1988
06-12-2010, 19:46
już działa :P wlałem 5 litrów i chodzi... aż mi wstyd normalnie...

Jankes
06-12-2010, 19:52