PDA

Zobacz pełną wersję : Mondeo MK3 2.0 TDCi 130 KM 2004 - Prośba o opinie



kamilos1308
20-01-2011, 01:48
Witam,

Jako, że jestem tu nowy witam wszystkich.
Od tygodnia zbieram się do zakupu auta za ok. 18-20 tys.
Przejrzałem już chyba tysiące ofert i mój wybór padł na mondeo.
Znalazłem na otomoto ofertę, która mi najbardziej odpowiada:

http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-0-tdci-130km-navi-igla-C16950466.html

Rozmawiałem ze sprzedawcą i jest to handlarz mebli, nie zajmuje się sprzedażą aut. Pojechał z kolegą do Holandii i kupił ten egzemplarz od prywatnej osoby.

Drodzy koledzy proszę was o jakieś opinie i wskazówki. Jestem z facetem umówiony na oględziny w piątek tj. 22.01.11 i chciałbym wiedzieć na co zwrócić uwagę. Nie znam się tak na Fordach. Chciałbym się dowiedzieć coś na temat tego silnika bo czytając różne fora zdania są bardzo podzielone. Czy to jest dobra jednostka? Sam obecnie jeżdżę już 14 letnią Honda którą czas zmienić na coś nowszego.

Za wszelką pomoc z góry dziękuje :)

Pozdrawiam
Kamil

kruszyna
20-01-2011, 02:20
patrz na ranty drzwi bo nieraz lubią zrudzieć, co do silnika to zdejmij pokrywa pooglądaj sobie wtryski, i ważne żeby silnikiem nie "rzucało" za bardzo, najlepiej jakbyś go zimnego odpalił wtedy zobaczysz jak pali, przy gaszeniu jak Ci mocno zatrzęsie tzn że dwumasa niedługo zrobi papa... to tak na szybkiego co można samemu zobaczyć, najlepiej weź kogoś kto się zna posłucha itp :) ja jak kupowałem w grudniu mk3 to tak własnie zrobiłem i jestem mega zadowolony :) co by Ci tutaj jeszcze podpowiedzieć... często się zdarza że schowek na okulary nad głową koło lampki nie śmiga :)

badger
20-01-2011, 03:26
Czy on jest bezwypadkowy to nie wiem, ale bezstłuczkowy na pewno NIE JEST. ;)

Photos
20-01-2011, 08:02