PDA

Zobacz pe軟 wersj : [MkII] Jak tam wasza si這wniki INXX?



RWalentynowicz
06-02-2006, 15:45
Pytam, bo moje w豉郾ie zaprzesta造 wsp馧pracy!? :wall:

gnacik
06-02-2006, 15:59
... moje tez nie trzymaja od czasow mrozniej zimy :(

RWalentynowicz
06-02-2006, 18:16
ja si zastanawiam czy w "przysz貫j" przysz這軼i tego nie zamontowa tj dobra rzecz.?

Sprawa jest dyskusyjna. Moje zaprzesta造 dzia豉nia po kilku miesi帷ach od ich zakupu. Ale mo瞠 ja poprostu mam pecha...

VinCe
06-02-2006, 19:26
moje dzia豉j.. a zamontowa貫m je chyba jeszcze przed Oktanem...

pawulon
06-02-2006, 19:40
ja si zastanawiam czy w "przysz貫j" przysz這軼i tego nie zamontowa tj dobra rzecz.?

Sprawa jest dyskusyjna. Moje zaprzesta造 dzia豉nia po kilku miesi帷ach od ich zakupu. Ale mo瞠 ja poprostu mam pecha...

No a nie ma na ten towar gwarancji?
Sam sie przymierza貫m, ale na razie to klamki pod鈍ietlanie, o鈍ietlenie w drzwiach............ i dopiero p騧niej si這wniki :) :)

Ale w takiej sytuacji to musze przemy郵e spraw :wall: :wall:

RWalentynowicz
06-02-2006, 20:01
ja si zastanawiam czy w "przysz貫j" przysz這軼i tego nie zamontowa tj dobra rzecz.?

Sprawa jest dyskusyjna. Moje zaprzesta造 dzia豉nia po kilku miesi帷ach od ich zakupu. Ale mo瞠 ja poprostu mam pecha...

No a nie ma na ten towar gwarancji?
Sam sie przymierza貫m, ale na razie to klamki pod鈍ietlanie, o鈍ietlenie w drzwiach............ i dopiero p騧niej si這wniki :) :)

Ale w takiej sytuacji to musze przemy郵e spraw :wall: :wall:

A cholera wie czy towar ma gwarancj. Kupowa貫m dzi瘯i uprzejmo軼i Oktana i nie pyta貫m jak z ewentualnymi wadami.

lyssy
06-02-2006, 20:15
No ja nie chcia豚ym by z造m prorokiem ale...
Widzia貫m podobne si這wniki u znajomego w Vectrze (firmy Powerco鈣am) - wygl康aj 豉dnie ale niestety, jak kole chce pod mask pogrzeba to stosuje odpowiedniej d逝go軼i kij od szczotki... :wall: Wida to powszechny problem...

Piotrek
06-02-2006, 21:55
do陰cze do grona nie dzia豉j帷ych

Witacjcie
:beer:

Oktan
06-02-2006, 22:13
u mnie te - uwa瘸m 瞠 trzeba do go軼ia uderzy :car: :getsome: czyli grzecznie poprosi o wyja郾ienia :boks: :madrala: :guns: :drink: :palacz: :guns: :getsome:

PS.: kolejno嗆 emotikonek nie jest przypadkowa :satan:

pawulon
06-02-2006, 22:52
Widze, ze te si這wniki to s sezonowe, a raczej jedno-sezonowe :panna:

a potem to ju trzeba na wyposa瞠niu :jaja: kija od szczotki wozi

RWalentynowicz
06-02-2006, 22:58
u mnie te - uwa瘸m 瞠 trzeba do go軼ia uderzy :car: :getsome: czyli grzecznie poprosi o wyja郾ienia :boks: :madrala: :guns: :drink: :palacz: :guns: :getsome:

PS.: kolejno嗆 emotikonek nie jest przypadkowa :satan:

Masz mo瞠 na niego jakies namiary, sam napiszesz, czy te mo瞠 zorganizujemy zbiorowy atak? Jakies inne pomys造 rozwi您ania naszych bol帷zek? :satan:
Pozdrawiam

Truszek
07-02-2006, 12:22
Moje zmar造 鄉ierci naturaln przy -30 :satan: w dodatku ruda si na nich zal璕豉 :) .

Kolega kt鏎y je zaadaptowa do toyoty potwierdzi zgon swoich :)) , ruda r闚nie jest obecna.

Co za zakup :bigok:

waldemarz
07-02-2006, 12:42
Widze ze wszystkim padly, ale co sie chcieliscie spodziewac po silownikach w cenie 80 zl(komplet). Jak juz tak sie dzieje to zobaczcie swoje silowniki przy tylnej klapie i te. Napewno bedzie widoczna roznica. Ja nie wiem czy moje dzialaja bo autko poszlo , ale na wszelki wypadek nie demontowalem jednak preta. :satan: Widze w swojej omedze, ze silowniki od przedniej maski mam jednak sporawe i jak podnosze klape to mocno trzymaja, a tamte to juz po zamontowaniu mialy slab sile utrzymania. Teraz wiadomo, ze juz tych silownikow nikt z nas nie kupi.

v1tek77
07-02-2006, 13:45
Az dzisiaj pojde otworzyc maske, chociaz po takich opadach sniegu nie wiem czy mi sie bedzie chcialo kopac :jezyk1: :beer:

waldek11
07-02-2006, 13:49
Je郵i dobrze rozumiem chodzi wam o si這wniki od klapy baga積ika a je郵i tak to szperaj帷 po necie w poszukiwaniu spr篹yn gazowych/amortyzator闚/si這wnik闚 do mojego MKII HB znalaz貫m to:

http://www.eurotechnika.com.pl/samochodowka.htm

Ceny s przyst瘼ne

gozma
07-02-2006, 14:06
Je郵i dobrze rozumiem chodzi wam o si這wniki od klapy baga積ika

Nie, im chodzi o si這wniki do maski takie jak TU (http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=83621494)

waldek11
07-02-2006, 14:21
A w takim razie sorry :pad:

navigator
07-02-2006, 14:43
Co za zakup :bigok:

... :up: ..no pierwsza klasa..... :rotfl: :rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:: rotfl::rotfl::rotfl::karewa niemogiem rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::r otfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl::rotfl:

:satan: E :satan:

pawulon
07-02-2006, 14:46
Nie, im chodzi o si這wniki do maski takie jak TU (http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=83621494)

A go軼iu chyba dobre wie co za sprzedaje:

"DOKONUJ。 ZAKUPU PRZEDMIOTU ZAPOZNAΒS SI Z DOKxDNYM OPISEM PODANYM W AUKCJI – BIERZESZ DO WIADOMO列I, ZE NA ZAKUPIONE CZ呇CI NIE JEST UDZIELANA GWARANCJA – TYM SAMYM NIE PRZYJMUJ ZWROT紟"

Mo瞠 powinni軼ie napisac o tym do Allegro, 瞠 ludziom kit wciska.

Lowlander
07-02-2006, 14:50
Je郵i dobrze rozumiem chodzi wam o si這wniki od klapy baga積ika

Nie, im chodzi o si這wniki do maski takie jak TU (http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=83621494)

Z opisu aukcji:

"Bierzesz do wiadomo軼i, 瞠 na zakupione cz窷ci nie jest udzielana gwarancja".

To chyba jak捷 gwar pisane. Ale pani na opakowaniu ca趾iem ca趾iem :satan:.

tkilan
07-02-2006, 19:14
tak swoja droga to fajna :ass: jest na tym opakowaniu :satan: zeby taka byla w zestawie.
Z regoly jak jest fajna na opakowaniu to jest kicz :)

airzocho
07-02-2006, 19:33
To,ze gosc napisal w tresci aukcji,ze nie ma gwarancji, to nie znaczy,ze nie ma gwarancji :)
Pisac to sobie on moze co chce, a gwarancja i tak jest, bo kodeks cywilny mowi,ze jest.
Jak nie bedzie chcial przyjac towaru do naprawy to zlozcie pozew zbiorowy :)) Ale bedzie beka :)

Lowlander
07-02-2006, 20:24
To,ze gosc napisal w tresci aukcji,ze nie ma gwarancji, to nie znaczy,ze nie ma gwarancji :)
Pisac to sobie on moze co chce, a gwarancja i tak jest, bo kodeks cywilny mowi,ze jest.
Jak nie bedzie chcial przyjac towaru do naprawy to zlozcie pozew zbiorowy :)) Ale bedzie beka :)

Oczywi軼ie wiem, 瞠 masz racj. Nie mam nawet informacji, czy to od tego akurat kolesia by這 brane. Pisa to on sobie mo瞠... Po prostu roz鄉ieszy這 mnie jego sformu這wanie o gwarancji. Bierzesz to do wiadomo軼i? :))

Swoj drog ci篹ko zrozumie przyczyn tak szybkiego "padu". Mo瞠 te wewn皻rzne simmeringi nie wytrzyma造 tak niskich temperatur i gaz wylecia?

Michal72
07-02-2006, 23:32
A moje funguj bezproblemowo :banan: :banan: :banan: . Fakt faktem, 瞠 rdza siad豉, ale tylko na tych ko鎍闚kach z gwintem. Drugi fakt jest taki, 瞠 nie wiem po co tak cz瘰to otwieracie maski? :satan: Czy瘺y tak cz瘰to Wam autka odmawia造 pos逝sze雟twa? :satan: :satan: :satan: Ja otwieram tylko jak dolewam p造nu do spryskiwacza... :)

RWalentynowicz
08-02-2006, 07:01
Mam V6. To 豉dny silnik. Lubi na niego patrze :satan:

gorilla666
09-02-2006, 00:51
ja z tych samych powod闚 co kolega V6-mi這 popatrzec,mi這 pos逝chac :satan: a moje si這wniczki narazie dzie豉ja,ale od samego poczatku ich moc byla watpliwa wiec jak wiosan nadejdzie beda juz zupe軟ie do niczego :zly: lipa straszna

Michal72
09-02-2006, 09:46
A moje trzymaj mocno. Od pocz徠ku by這 ci篹ko otworzy jak si odemkn窸o mask, od po這wy sama jecha豉 do g鏎y ale wolno i w g鏎ze sta豉 jak ta lala :banan: . Ale jak koledzy b璠 reklamowa u go軼ia to popr w 100%, a jak trzeba b璠zie to zepsuje specjalnie moje si這wniki, 瞠by nas wi璚ej by這 :metal :satan:

Truszek
09-02-2006, 11:56
Mam V6. To 豉dny silnik. Lubi na niego patrze :satan:

Ja te mam V6 - jest na czym oko zawiesi :satan:

RWalentynowicz
09-02-2006, 12:14
Mam V6. To 豉dny silnik. Lubi na niego patrze :satan:

Ja te mam V6 - jest na czym oko zawiesi :satan:

To wszyscy wiedz co masz :terefere:

v1tek77
09-02-2006, 12:58
A moje trzymaj mocno. Od pocz徠ku by這 ci篹ko otworzy jak si odemkn窸o mask, od po這wy sama jecha豉 do g鏎y ale wolno i w g鏎ze sta豉 jak ta lala :banan: . Ale jak koledzy b璠 reklamowa u go軼ia to popr w 100%, a jak trzeba b璠zie to zepsuje specjalnie moje si這wniki, 瞠by nas wi璚ej by這 :metal :satan:
Moje tez narazie dzialaja, bo specjalnie sprawdzilem :metal

Truszek
09-02-2006, 13:44
Mam V6. To 豉dny silnik. Lubi na niego patrze :satan:

Ja te mam V6 - jest na czym oko zawiesi :satan:

To wszyscy wiedz co masz :terefere:

TAk si tylko delikatnie przypominam :) jak by kto zapomnia :satan:

gozma
09-02-2006, 14:26
Moje tez narazie dzialaja, bo specjalnie sprawdzilem :metal

Bo pad造 tylko w MkII, a w MkI dzia豉j :satan: