PDA

Zobacz pełną wersję : Smycze z logo MKP



Brodziu
21-09-2011, 00:09
Dostępne są smyczki z naszym logo. Szerokość 20mm z dwustronnym nadrukiem z karabińczykiem i pętelką na tel. komórkowy bądź pendrive.

1347

Cena za 1szt - 4,50zł

Koszt wysyłki - 4,50zł - list polecony ekonomiczny (możliwość zbiorczej wysyłki do kilku osób)

Osoby zainteresowane proszę o PW z ilością i adresem do przesyłki

bender131
21-09-2011, 00:10
pisze się na 1 szt. ;)

Bartek
21-09-2011, 01:25
PW poszło ;)

mondziak2005
21-09-2011, 10:14
poszło pw

patrykolot
21-09-2011, 12:31
poszło PW

Bartek
21-09-2011, 13:08
Kasa poszła :latam:

madziks
21-09-2011, 15:57
jest możliwość odbioru u Harnasia w ten weekend???

Brodziu
21-09-2011, 16:09
Niestety nie wiem czy będę :niewiem:

madziks
21-09-2011, 22:11
to jak byś się miał pojawić to weź ze sobą :) Plissss :)

maciek666157
22-09-2011, 18:14
to jak byś się miał pojawić to weź ze sobą Plissss

Ja rowniez bym prosil...wez do harnasia

MrDarecki
22-09-2011, 20:58
Koszt wysyłki - 5zł - list polecony ekonomiczny (możliwość zbiorczej wysyłki do kilku osób)
Sławek, a ile smyczek w tym liście zmieścisz?

Brodziu
22-09-2011, 22:40
Sławek, a ile smyczek w tym liście zmieścisz?

Nie wiem - muszę zważyć i pomierzyć przesyłkę :)

herbi
24-09-2011, 09:05
kasa poleciala

plusek
24-09-2011, 15:37
Nigdy nic tu nie zamawiałem, a chciałbym taką smycz, więc napiszcze skąd wziąć numer konta na które należy przelać kaskę.
Dziękuję i pozdrawiam.

Bartek
24-09-2011, 16:12
więc napiszcze skąd wziąć numer konta na które należy przelać kaskę.



Osoby zainteresowane proszę o PW z ilością i adresem do przesyłki

plusek
24-09-2011, 16:17
Ok Dzięki za info. Myślałem, że nr konta jest gdzieś dostępny i go znacie.

kilus89
24-09-2011, 17:40
poszło pw :D

plusek
27-09-2011, 11:20
i już tylko czekam na przesyłkę :)

krzysiekbyd
27-09-2011, 18:52
kto z BYDGOSZCZY pisze sie na smycza ???

Bartek
28-09-2011, 16:48
Smycz już u mnie :girl:Dzięki Brodziu.

patrykolot
28-09-2011, 19:38
Smycz już w Mondeo, dzięki ;]

harnas1515
28-09-2011, 20:30
Mam i ja
dzięki...
Nowe są jeszcze ładniejsze od poprzednich...

herbi
28-09-2011, 21:23
dostalem,dzieki

Kamil_P
29-09-2011, 12:10
Poszło PW

kilus89
29-09-2011, 12:10
Poszedł przelew :latam:

Kamil_P
30-09-2011, 07:41
Poszedł przelew

MrDarecki
01-10-2011, 11:42
Dziękuję bardzo, przesyłeczka dotwarła w czwartek :bigok:

Dzięki Brodziu i pozdrawiam...

Mateusz1109
03-10-2011, 22:03
Smycz doszła... dzięki:fan:

Kamil_P
04-10-2011, 07:39
Poszło PW

Fietkus
05-10-2011, 10:08
Sa jeszcze te smycze bo zainteresowany bym był??

Opd. na PW proszę :):

Brodziu
05-10-2011, 20:00
Tak smyczki są dostępne :)

Kamil_P
13-10-2011, 13:48
Smyczki doszły wczoraj
Wielkie dzięki i pozdrawiam

Fietkus
16-10-2011, 13:21
to ja biorę jedną sztukę:) dane do wysyłki na PW

Fietkus
18-10-2011, 08:45
Kasa przelana czekam na wysyłkę:)

etaks
18-10-2011, 10:53
Ja też się skuszę na jedna. Wysyłam PW.

Fietkus
21-10-2011, 23:59
Smyczka u mnie zobaczcie sami:) http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/58381-MKIII-125-KM-1.8-2001-HB-Silver

Dziękuję za sprawną dostawę Panie Sławku:)

Brodziu
25-10-2011, 00:34
Panie Sławku

kosztuje Cię to kratę browca :satan:

---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

oczywiście za to "Panie" :wall: :))

Kromir
25-10-2011, 05:46
kosztuje Cię to kratę browca :satan:

---------- Post added at 00:34 ---------- Previous post was at 00:29 ----------

oczywiście za to "Panie" :wall: :))

:los2::wow::hehe:

Normalnie nie normalnie

Kromir
31-10-2011, 14:02
Slawek smyczki posiadasz jeszcze?

Brodziu
01-11-2011, 00:23
Posiadam :)

Kromir
01-11-2011, 04:56
no to jak wroce do domu i ogarne sie z wszystkim to puszcze przelewa na jakie 5szt

Brodziu
01-11-2011, 23:01
no to jak wroce do domu i ogarne sie z wszystkim to puszcze przelewa na jakie 5sztOk - 5szt czeka na Ciebie - reszta info na PW.

cioos
03-11-2011, 13:58
czy są jeszcze smyczki dostępne? Jeżeli tak, to piszę się na 1 szt.

Brodziu
03-11-2011, 17:54
Tak smyczki są dostepne - chętnych zapraszam na PW

Dziergi
03-11-2011, 18:10
Dzisiaj odebrałem smyczki (chociaż doszły już 31 października). Dzięki :pub:

cioos
16-11-2011, 16:57
Dziś dostałem smycz :)) Dzięki

Brodziu
04-12-2011, 09:19
Czy wszyscy którzy zamawiali dostali smyczki??? Bo brak niektórych potwierdzeń :)

konrados
04-12-2011, 22:05
Ja też dostałem , już dawno . widocznie zapomniałem napisać :)

kilus89
05-12-2011, 19:04
Ja już dawno dostałem :D

Kromir
09-12-2011, 08:34
Slawek przelew za 5 sztuk :latam:
poszlo PW, prosze odpisz

jacekpr1
19-12-2011, 21:53
są jeszcze te smycze?

Brodziu
19-12-2011, 23:51
Tak, jeszcze są.

Kromir
21-12-2011, 21:40
Slawek odebralem smyczki. Ogromne dzieki- sa super :fan::banan:

Kromir
24-12-2011, 20:44
Pytanie czy jeszcze znajdzie sie dla mnie jakiews 10 sztuk?

Kromir
27-02-2012, 07:49
:popcorn:
Jest tu kto?
Jest jeszcze cos?

Brodziu
27-02-2012, 09:13
jak to mówił arekxxx - zara, nie tera, ale sie dowiaduj :satan:

Kromir
27-02-2012, 12:56
SPOKO TO ZAPYTAM ZA CHWILE:zakrecony:

Brodziu
27-02-2012, 15:27
Nie krzycz - emeryt jestem, ale słuch mam dobry :satan:

Kromir
27-02-2012, 17:02
emeryt?
Chyba zartujesz?

beezone
02-03-2012, 17:22
o smyczki - fajna sprawa, jedna mi juz pękła i nawet mój tatko też by chciał bo ma mk2 mundeo - jakby cuś to ja chętny na sztuk 3 albo nawet 4 bym był....

Kromir
02-03-2012, 19:12
Musimy czekac

mielcar631
04-03-2012, 16:23
są może jeszcze dostępne i jaki koszt bo nie doczytałem :)

MrDarecki
04-03-2012, 16:39
są może jeszcze dostępne i jaki koszt bo nie doczytałem :)

Nie doczytałeś, bo najwidoczniej w ogóle nie spojrzałeś :) patrz pierwszy post :)

mielcar631
04-03-2012, 16:55
wybacz juz napisałem pw , doczytałem cene i koszt przesyłki

MrDarecki
04-03-2012, 20:02
wybacz juz napisałem pw , doczytałem cene i koszt przesyłki
Spoko... :)

maciupa
11-03-2012, 18:38
Czy można sie jescze dopisac na smycz?? szt 2:)

.GoNzO.
07-05-2012, 21:10
Witam. Przeglądając dziś neta natknąłem się na stronkę producenta smyczy. Forumowe smyczki są pojedyncze z takiego śliskiego materiału o ile dobrze widzę.
Fajnie by było zrobić coś w ten deseń http://smycze.pl/smycze/index.php/smycze-podwojne-tama-na-tamie.html
Grubsza, wytrzymalsza, napisy nie zejdą. Co wy na to??

Brodziu
08-05-2012, 23:35
Z obecnych też napisy nie schodzą :) - pomyslimy.

bol3k
10-05-2012, 11:21
Są dostępne jeszcze smyczki bo chętnie kupiłbym takie cacko

Brodziu
10-05-2012, 22:56
Myslę, że po Zlocie będą :)

mrsuse
15-05-2012, 11:47
Jak będą smyczki to ja też się piszę na 1 szt ;-)

Brodziu
16-05-2012, 12:54
Juz są smyczki :) - warunki jak w pierwszym poście :)

Słucham chętnych :)

MarcinDw
16-05-2012, 15:31
Ja jestem chętny.. pw. poszło :skromny:

jacekpr1
16-05-2012, 16:07
coś drogo.....

Brodziu
16-05-2012, 16:29
coś drogo.....No wiesz Jacku na majorke jak to na skrabnika przystało musze jechać, a po zlocie kasa pusta :satan:

jacekpr1
16-05-2012, 16:33
chyba,że tak :car:

wowka323
16-05-2012, 17:22
ja też jestem chętny poszło na pw.

baster78
16-05-2012, 18:26
PW poszło.

jarros
30-05-2012, 22:18
Poszło na PW :)

KojoT6510
31-05-2012, 22:01
Rowniez poszlo na PW :)

Kondziu
01-06-2012, 23:13
Moje PW również poleciało.
Pozdrawiam.

baster78
13-06-2012, 22:33
Sławku smyczki odebrałem dzisiaj:hmm: "Poczta Polska" leżały 2 tyg. na poczcie,awizo gdzieś przepadło.:boshe:
Wielkie dzięki.:pad:

jarros
15-06-2012, 00:34
No i są! Aż 2 szt. http://emotikona.pl/emotikony/pic/banan.gif (http://emotikona.pl/emotikony/)

Takie fajne w dotyku :):)
Bardzo aleganckie!! :)

Kondziu
08-07-2012, 20:11
A do mnie niestety jeszcze nie dotarły... :wall: :(

Brodziu
12-07-2012, 17:18
A do mnie niestety jeszcze nie dotarły...Przed urlopem złożyłem reklamacje na poczcie, ale jeszcze nie mam odpowiedzi. Skoro do tej pory nie doszło to wysyłam smyczki raz jeszcze nie czekając na wynik reklamacji.

Kromir
30-07-2012, 18:03
Slawek a ja sie zapytam raz jeszcze czy kilka sztuk masz jeszcze?

Brodziu
30-07-2012, 22:12
Slawek a ja sie zapytam raz jeszcze czy kilka sztuk masz jeszcze?Mam :) Ile chcesz? Albo na PW albo eskiem. Adres ten sam?

Kondziu
31-07-2012, 11:24
A ja chciałem podziękować, dotarły w końcu tydzień temu dwie piękne smyczki. Dla mnie i żonki oczywiście. :)

Brodziu
01-08-2012, 00:46
A ja chciałem podziękować, dotarły w końcu tydzień temu dwie piękne smyczkiHurra, a ja czekam na rozpatrzenie reklamacji :satan: chyba komus też się spodobały :wall:

Jarecki_84
09-08-2012, 19:17
Jestem w stanie załatwić wam takie smycze w lepszej cenie jeśli jesteście zainteresowani piszcie. Sławek jakby co inne rzeczy też jestem w stanie zorganizować po przyzwoitych cenach :) jeśli będzie zainteresowani gadżetami to zapraszam.

Pozdrawiam
Jarecki_84

arek620
10-08-2012, 18:11
Ja jestem chętny.. pw. poszło

miXon
12-08-2012, 14:49
Do mnie również jeszcze nie dotarły :( ani brelok ani smyczka...

Brodziu
16-08-2012, 01:49
Jestem w stanie załatwić wam takie smycze w lepszej cenie jeśli jesteście zainteresowani piszcie. Sławek jakby co inne rzeczy też jestem w stanie zorganizować po przyzwoitych cenach jeśli będzie zainteresowani gadżetami to zapraszam.

Pozdrawiam
Jarecki_84Z całym szacunkiem Jarku, ale sprawami gadżetów zajmuje się Zarząd i nie ukrywam że niechętnie zlecamy prace forumowiczom, żeby przez życzliwych których tu niestety nie brakuje nie być posądzani o kolesiostwo :(

Nadal pamietam o Tobie, choc ostatnio nie miałem nawet czasu wejśc na forum z różnych powodów, ale juz powoli wracam. Odpuść trochę z tymi naciskami, bo duszno się robi :satan:

Przesyłki smyczek i breloków będę robił po 26 sierpnia kiedy będę juz w domu.

Przepraszam wszystkich czekających :pad: - niestety życie czasem bywa trudne :(

Kromir
08-09-2012, 22:10
Sławek wejz jakiś zapas smyczek na zlot :fan:

Brodziu
10-09-2012, 11:55
Oczywiście zabiorę :)

KaCzUsIa
28-10-2012, 16:45
Czy smyczki jeszcze są jakieś? :)

Brodziu
05-11-2012, 11:15
Tak smyczki dostępne są nadal :)

KaCzUsIa
05-11-2012, 18:35
To ja poproszę sztuk 2 :) A pieniążki lecą na konto :)

DANIELTON
05-11-2012, 19:24
Poszło na PW :zakrecony:
Pozdrawiam

Kielon05
04-12-2012, 00:57
są jeszcze te smycze dostępne?:)

Brodziu
04-12-2012, 10:24
Tak, są :)

Kielon05
16-12-2012, 22:45
Tak, są :)
Panie Brodziu interesuje mnie jedna smycz, pisałem na PW ale nie dostałem odpowiedzi także tutaj się upominam;)

Brodziu
17-12-2012, 19:26
Panie Brodziu interesuje mnie jedna smyczNo to kara musi być :satan: możesz sobie wybrac jaka :)

Kielon05
23-12-2012, 19:23
Panie Brodziu interesuje mnie jedna smyczNo to kara musi być :satan: możesz sobie wybrac jaka :)

są rózne do wyboru? nic mi o tym nie wiadomo:)

Brodziu
26-12-2012, 10:54
Smycze są jedne, ale kara za tego Pana może byc różna :satan:

Domino_ELC
26-12-2012, 11:15
Smycze są jedne, ale kara za tego Pana może byc różna:bicz::hehe:

Kielon05
27-12-2012, 20:29
Smycze są jedne, ale kara za tego Pana może byc różna :satan:
nie ma powodów do złości, wszystko gładko ujdzie;)
no i przelew poszedł za smyczkę:hmm:

Brodziu
27-12-2012, 22:24
nie ma powodów do złości, wszystko gładko ujdzieAleż ja się nie złoszczę - ja po prostu wymierzę karę :satan:

Kielon05
10-01-2013, 23:41
wpłaciłem pieniążki 27.12 i tak chciałem zapytać kiedy mogę się spodziewać przesyłki?;)

Brodziu
11-01-2013, 10:35
W drodze :) - przepraszam za zwłokę - wysyłki robię co jakiś czas

koziik
14-01-2013, 16:47
Chciałbym zamówić 1szt,jest możliwość?

zeuss
16-01-2013, 11:41
to ja też się przypomnę kaskę przelałem 14.12.12 za smycz i naklejkę jak by co ;)

zeuss
17-01-2013, 10:36
właśnie otrzymałem przesyłkę ze smyczą i naklejką wielkie dzieki

Kielon05
17-01-2013, 11:04
do mnie też już dotarła, jest piękna :)

Compan
22-01-2013, 21:56
witam,

czy jest jeszcze szansa na 1 szt dla mnie :skromny: ?

pozdrawiam!

Brodziu
25-02-2013, 20:47
Jest szansa - zgodnie z info w pierwszym poście odezwij sie do mnie na PW :)

ONY 8
02-04-2013, 21:18
Witam !!
Interesują mnie 2 sztuki, jest jeszcze możliwość ?.

maciupa
02-10-2013, 20:43
mozna sie dopisac do smyczy?

cramp120
10-10-2013, 20:55
Ja też był bym chętny. Kwestia tego czy są :hmm:

winmajor
11-10-2013, 08:49
Ja też był bym chętny. Kwestia tego czy są :hmm:
Są. Pisz do tego czerwonego gościa z niebieskim okiem na PW co tam się wyzej udzielił :hehe:

cramp120
11-10-2013, 18:13
Są. Pisz do tego czerwonego gościa z niebieskim okiem na PW co tam się wyzej udzielił
Dzięki za info :)

rayo
08-01-2014, 16:46
Witam
Sa dostepne jeszcze smycze???

Brodziu
08-01-2014, 23:48
Tak :bigok:

plusek
09-01-2014, 08:57
Brodziu, jeśli to nie problem, weź mi cztery smycze na walne.
Dzięki.

Brodziu
09-01-2014, 09:52
No problem :-)

w locie

winmajor
09-01-2014, 10:11
... i plus 2 szt. jeszcze ;)

winmajor
21-01-2014, 10:26
To od siebie. W związku z delikatnymi zmianami na stanowiskach "malinowych" informuje wszystkich serdecznie że działka gadżetowa trafiła się mnie.. Jeśli ktoś jest zainteresowany:
- flagietkami klubowymi
- wlepkami z logo klubu i adresem
- smyczkami
na ten moment wszystko posiadam w ilości ogólnie wystarczającej. Chętnych proszę o post w danym temacie, PW lub maila na daniel.szal@mondeoklubpolska.pl

skrzatekMK
24-01-2014, 22:32
Chętnych proszę o post w danym temacie

Cena 4,5 za szt aktualna? Jestem zainteresowany

winmajor
27-01-2014, 10:15
Ok. Bardziej interesuje Cię odbiór osobisty czy wysyłka ?

skrzatekMK
27-01-2014, 10:48
Z czasem krucho, także może wysyłka. Dalej na priv pogadajmy.

Kromir
05-02-2014, 18:25
Daniel bedziesz na mega spocie?