PDA

Zobacz pełną wersję : [TDDi MKIII] Kopci kopci kopci ! Help me !



gulas
06-10-2011, 23:58
WITAM WSZYSTKICH JESTEM TU NOWY I PISZĘ Z PROŚBĄ ABY MÓGŁ MI KTOŚ DORADZIĆ ,TAK ŻEBYM MOŻE MÓGŁ SAM COŚ SZTURNĄĆ A NIE ODRAZU WYDAWAĆ PIENIĄDZE NA MECHANIKÓW,BO JESTEM BIEDNYM STUDENTEM:zakrecony:

WIDZIAŁEM JUŻ SPORO POSTÓW PODOBNYCH ALE TAKIEGO SAMEGO NIE MOGŁEM ZNALEŹĆ :

ODPALAM AUTO , ŚWIATA NIE WIDAĆ - DYMI NA SIWO - MASAKRYCZNE I KULEJE ,CHODZI NA 3 BANIAKI , PO CZASIE JAK SIE ROZGRZEJE PRZECHODZI MU TO.OPIĄŁEM WTRYSK I NA 3 CHODZI LEPIEJ NIŻ NA 4(NIE DYMI) ,PRZEŁOŻYŁEM TRZECIEGO Z CZWARTYM I DYMI PRZEZ TEGO Z CZWARTEJ POZYCJI - CZYLI TO NIE WINA WTRYSKU.

ZA DOBRĄ RADĘ WYŚLĘ CHOINKĘ KOKOSOWĄ :hmm: / POZDRAWIAM

steell
07-10-2011, 00:20
Napisz dokładnie jakie to auto i jaki silnik podaj rok produkcji to też czasami ważne, podaj jak się zaczął problem i kiedy.
A po pierwsze i najważniejsze proszę nie krzycz.
Jeszcze jedno zamienianie wtryskiwaczy jeżeli to diesel to głupi pomysł.

fundil
07-10-2011, 07:21
Jeszcze jedno zamienianie wtryskiwaczy jeżeli to diesel to głupi pomysł.
A jeżeli to TDCI to już całkiem chore.Podjedź na diagnozę do dizlowca zapłacisz 100PLN i masz pełną diagnozę.
Mi się wydaje że kod szpryca wyleciał z ICU.

gulas
07-10-2011, 07:53
2.0 TDDI 115KM 2001r ,kupiłem jeden wtysk zamieniłem ,odpaliłem i chodził elegancko ,wymieniłem akumulator i przy nastepnym odpaleniu dymił od nowa ( nie wiem czy to ma coś z tym wspólnego).

Paolo
07-10-2011, 07:59
Podejrzewam początek końca pompy wtryskowej. Pompa nie podaje na jeden wtryskiwacz odpowiedniego ciśnienia do jego otwarcia i dlatego tak się dzieje.

gulas
07-10-2011, 08:03
tez tak myślałem,ale sprawdzałem go na powierzchni i pyli normalnie ,chyba ,że na zewnątrz pyli a w środku ciśnienie jest za słabe

Robert71
11-10-2011, 10:19
Witam