PDA

Zobacz pełną wersję : [TDCi MKIII] Już głupieje, czyli wtryski, a moze nie?



PiotrLublin
18-10-2011, 20:33
Witam wszystkich forumowiczów, po raz kolejny,

zgłaszam sie, dlatego ze juz kompletnie nie wiem co dolega mojemu mondkowi. Wymieniłem z 4 miesiace temu wtryski bez koncówek, ostatnio jednak wymieniłem. Myslalem ze z autkiem bedzie lepiej, jednak nie, co mam na mysli? To ze kopci a do tego nie ma tego wbijaja w fotel co było z pol roku temu... Wszystkie rury sa dobre od In do EGR, itp sprawdzane z 10x razy, wtryski zrobione, wszystko w nim na czas robione, olej? wymienione na Motul za duza kase, filtry tak samo. Paliwko wlewane tylko na dobrych stacjach. Podpinałem po kompa, zadnych bledów nic, najnowszy soft, wszystko, kody do wtryskow wklepane! I nadal nic, robi wiecej hałasu, niz sie rozpedza... Turbinke ostatnio sprawdziłem, ma 80%( wlasnie i z ta turbinka tez nie wiem, czy ja regenerować, bo jestem zielony, czy 80% to duzo czy mało jej zostało? tzn. jej jakby moc?)

EGR mam zaslepiony, moze mam go jednak odslepic? Nie mam juz pojęcia

Chlopaki doradcie cos co moze byc jeszcze przyczyna, ze z rakiety zrobiła mi sie dorożka?...

Już zgłupiałem... :(

Kołcz
18-10-2011, 20:45
Jakies inne objawy? Kopcenie trudne odpalnie stukanie? Czy ktos sprawdzał jakie cisnienie nabija pompa?

PiotrLublin
18-10-2011, 21:54
Jakies inne objawy? Kopcenie trudne odpalnie stukanie? Czy ktos sprawdzał jakie cisnienie nabija pompa?

Kopci, z odpalaniem nic, odpala jak marzenie, stukajace wtryski, ale to chyba objaw ze dopiero co wklepalem kody, nie sprawdzałem na pompie cisnienia. A gdzie mozna takie cos sprawdzic?

Kołcz
19-10-2011, 00:18
Cisnienie na pompie sprawdza sie kompem(ids, kts delphi oraz pochodne) Po zakodowaniu auto moze pracowac troszke nie rowniej ale nie powinny stukac. Robiłes cos przy tych wtryskach??

fundil
19-10-2011, 06:30
Cisnienie na pompie sprawdza sie kompem(ids, kts delphi oraz pochodne)