PDA

Zobacz pełną wersję : [MkI] Problem ze światłami



Faust
06-11-2011, 07:55
Witam,
To mój pierwszy post na tym forum i chciałbym się jednocześnie przywitać. Więc witam wszystkich serdecznie :)
Jestem posiadaczem mondeo mk1 rok 96 w wersji benzyna 1,8 kombi. Do tej pory auto absolutnie bezawaryjne.

Mam następujący problem:
otóż przy włączeniu świateł do jazdy zapalają się tylko przednie lampy. Tył się nie włącza. Od razu zaznaczam, że żarówki są sprawne. Nie świecą oba tylne światła, natomiast...zapalają się w momencie włączenia świateł przeciwmgielnych.
Pozostałe żarówki w tyle czyli: migacze, stopy i cofania działają bez zarzutu.
Może macie panowie jakąś sugestię co sprawdzić?

Nie ukrywam, że nie jestem typem mechanika-majsterkowicza, więc moja wiedza w tej kwestii jest na poziomie średnim :)
Zanim założyłem temat starałem się przeglądnąć forum i samemu znaleźć odpowiedź, ale albo źle szukałem, albo nie było podobnego problemu.

Z góry dziękuje i pozdrawiam

krystian1410
06-11-2011, 08:08
prąd dochodzi do lampy?

Faust
06-11-2011, 08:19
Przy normalnych światłach nie, przy przeciwmgielnych tak....ale to ta sama żarówka.

Netoper
06-11-2011, 09:23
Sprawdzałeś czy piny we wtyczce nie są osmalone powyginane?




mondeo mk1 rok 96 w wersji benzyna 1,8
Wrzuć to do sygnaturki czy podpisu, bardzo to pomaga w podawaniu podpowiedzi.

Linarr
06-11-2011, 12:41
Przy normalnych światłach nie, przy przeciwmgielnych tak....ale to ta sama żarówka.to
nie jest ta sama żarówka :p może przełącznik świateł coś nawala? najlepiej jakbyś podmienił na jakiś inny sprawny żeby zobaczyć czy pomoże

1olek
06-11-2011, 12:47
najczesciej to wina przelacznika od swiatel, mozesz go rozebrac i spróbować naprawic lub kupic na zlomie inny, pamietaj ze jak masz halogeny z przodu zeby znalesc wyciagany na 2 razy (przednie halogeny i tylne przeciwmgielne)

Daniel_82
06-11-2011, 12:51