PDA

Zobacz pełną wersję : Proszę o ocenę MK4 2.0 TDCI



Cwikol
20-11-2011, 21:58
Witam,

Przymierzam się bardzo poważnie, do zakupu MK4 w budzie kombi. Ślub już za mną, teraz trzeba będzie zamienić małego Peugeota 206 na coś, czym będę mógł wozić wszystkie klamoty związane z planowanym powiększaniem rodziny.
Do rzeczy.
Nie znam się za bardzo na tym modelu więc liczę na pomoc i ocenę z Waszej strony.

Chodzi konkretnie o ten model:

http://allegro.pl/ford-mondeo-2-0tdci170km-tytanium-converse-krajowy-i1940365781.html

Z tego co zaobserwowałem, to większość 2.0 TDCI to 140 konne silinki. Czy to 170 z ogłoszenia to jakaś inna wersja po prostu? Czy koleś coś przykolorował?
W ogłoszeniu napisane jest, że samochód posiada elektryzną regulację foteli, a patrząc na fotki, nie widzę tych "przełączników" do ustawiania fotela na bocznym palenu siedzenia.
Może ktoś oglądał już ten samochód?
Mam sporo km do przejechania do niego, więc nie chciał bym latać na marne. Zwłaszcza przy dzisiejszych kosztach benzyny :)

Z góry dziękuję bardzo za pomoc.

Jareczek1980
20-11-2011, 22:44
auto kupione na aukcji w polisingu, jeśli będzie się upierał ze najpierw wział go w leasing a potem wykupił to po prostu kłamie, w pierwszej kolejnoście sprawdź własnie to info. Potem weryfikuj czy nie handlarz, bo dla mnie to handlarz.
Oczywiście to auta nie dyskwalifikuje, możesz zrobić przegląd u Szumilasa w Zawierciu, grosze to kosztuje a masz ogólny pogląd na temat auta

vega
21-11-2011, 07:46
Odnośnie tych 170km - może zawirusowany.

Cwikol
21-11-2011, 09:21
Czyli fabrycznie modelu 2.0 TDCI z mocą 170 KM nie było?

Jareczek1980 - czyli mam rozumieć, że ten samochód kupiony był w leasing, a gość który go sprzedaje, wykupił go po zakończeniu umowy leasingowej i teraz chce popchnąć go dalej?

Po za tym coś jeszcze wydaje się Wam nie tak z tym samochodem?

oggie
21-11-2011, 10:47
gosc handlarz jest. Samo autko wyglada zacnie.

Jareczek1980
21-11-2011, 12:16