PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] Mega problemy z instalacją



dav18
08-01-2012, 20:47
Witajcie, pogmerałem tu trochę ale cóż...nie wiem dokładnie co i jak nazwać więc ciężko mi było znaleźć jakąkolwiek pomoc, postanowiłem stworzyć nowy temat. W dziedzinie LPG jestem zielony :)