PDA

Zobacz pełną wersję : [MkII] 1.8 TD sprzęgło



korus22
22-01-2012, 18:45
witam . mam taki dziwny problem ze sprzęgłem a może z mechanizmem wysprzęglającym. otóż w czasie jazdy po mieście, gdzie wiadomo sprzęgła używa się często, moment w którym zaczyna brać robi się coraz niżej , ale pedał wraca normalnie na swoją pozycję. żeby wrócić do "normalnego stanu muszę kilkakrotnie strzelić ze sprzęgła i wszystko jest ok. dodam że wymieniałem sprzęgło i całą resztę 20.000 temu i wszystko było ok. ktoś ma pomysł lub doświadczenie z tym problemem? według mnie coś nie tak z linką ale to moja laicka teoria i wolę ją skonsultować. czekam na konstruktywne odpowiedzi i pozdrawiam

kuba 82
22-01-2012, 18:55
na pewno masz linke a nie hydraulikę?

korus22
22-01-2012, 19:09
nie jestem mechanikiem i nie mam pojęcia mam takiego mondka jak ty silnik endura.de a jeżeli to hydrauliczne sprzęgło to co może powodować takie zachowanie?

GrzegorzD
22-01-2012, 19:23
zobacz czy masz dość płynu hamulcowego. Jesli tak spróbuj odpowietrzyć wysprzęglik

korus22
22-01-2012, 19:32
płynu jest dosyć bo sprawdzałem a wiesz GrzegorzD jak to odpowietrzyć ? szukałem na forum ale znalazłem że można ale nie napisane jak.

GrzegorzD
22-01-2012, 19:47
na obudowie skrzyni jest odpowietrznik. Z tego co pamietam odpowietrza się jak hamulce - pompując sprzeglem.

kuba 82
22-01-2012, 19:48
podnies maske i zprawej strony z obudowy sprzegla wystaje taka rurka z zaworkiem, jest to odpowietrznik sprzegła ,warto odpowietrzyc sprzegło i hamulce bo działają na jednymo biegu.zobacz jakiego koloru jest płyn, choc mniemam ze jest wymieniony przy okazji wymiany sprzegła. jezeli nie, moze juz płyn "naciągnął" wody i jego temperatura wrzenia spadła, co przy wzmozonej eksploatacji sprzegła w ruchu miejskim moze doprowadzic do takiej sytuacji jak u ciebie

korus22
22-01-2012, 21:09