PDA

Zobacz pełną wersję : [MkIII] Jakimi komponentami obniżyć mondka o 30-40mm



kodex
23-05-2012, 19:38
Chciałbym niżej ale dość dobrym skokiem zawieszenia.
Chcę założyć sprężyny Eibacha i chciałbym widzieć czy zmieniać do kompletu amortyzatory czy nie koniecznie.
Zależy mi na poprawie prowadzenia i oczywiście efekcie wizualnym ale nie chcę utracić komfortu jazdy po naszych drogach.

Nie znam się na tym więc będę wdzięczny za podawanie konkretnych modeli zawieszenia do Monkda mk3 HB 2.0 PB.

Lasko
23-05-2012, 20:22
Witaj ja założyłem eibacha do seryjnych nie zjechanych amorów i jestem zadowolony nie wiem jak jest na blisteinach bo przeważnie to chłopaki zakładają w zestawie z eibachem ale na pewno będzie lepiej uwierz :)

kodex
24-05-2012, 06:40
Mówimy o bilsteinach ?
Jaki model?

BILSTEIN - B4 Gas (Ersatzteil)
cisnienie gazu, dla pojazdów z zawieszeniem standardowym;

BILSTEIN - B6 SPORT
cisnienie gazu;

BILSTEIN - B8 SPRINT
cisnienie gazu;

MAG
24-05-2012, 07:00
Większość chłopaków jesli już inwestuje w amory przy zmianie sprężyn, to zakłada B6 - ja też tak do swojego zrobiłem, bo w ST220 założenie zwykłych B4 byłoby pogorszeniem tego co wyszło z fabryki.

Patrząc na twój podpis, można sie domyslić, że masz niekombi :zakrecony:
A skoro tak, to przeanalizuj ceny B6 i ori amorów do ST220 - może sie okazać, że te od ST220 są zauważalnie tańsze.

Ja zakładałem B6, bo w ST220 kombi są z tyłu amory nivo, które nie nadaja się do obniżanych sprężyn - znaczy nie będzie na nich obniżenia, bo amory i tak będą utrzymywały założoną wysokość tylnej zawiechy, ale jeśli ma się sedana albo liftback'a, to bardzo rozsądnym rozwiązaniem są ori amory od ST zamiast droższych Bilsteinów B6.

Natomiast spokojnie możesz Eibacha założyć do zwykłych standardowych amorów - prowadzenie nie będzie tak dobre jak w przypadku B6 czy ST220, ale różnica przy normalnej jeździe raczej nie będzie odczuwalna.

kodex
24-05-2012, 10:11
MAG dzięki za długi komentarz.