PDA

Zobacz pełną wersję : Jakie są różnice między wtryskiwaczami.



Bartek
28-11-2012, 01:06
Jakie są różnice we wtryskiwaczach i które najlepiej brać? Coś mi się obiło o uszy,że są jakieś dwa podstawowe rodzaje i jedne są beeee a drugie ok. Instalka ma być w MK III 2,0. Może jakieś inne rady co i jak,bo szczerze mówiąc,jestem w tym temacie zielony :hmm:

frugo
28-11-2012, 09:09
Warto poczytac ten dzial bo wszystko bylo napisane ;)
Na szybko o wtryskach. Unikac wtryskiwaczy typu Valtek, sa "specjalnej troski", po 10tys do regeneracji.
Jezeli nie masz kasy to budzetowo RegFasty, ale najlepszym rozwiazaniem beda wtryski Hana lub ich polska kopia Barracuda. na tych pojezdisz dlugo.

Bartek
29-11-2012, 18:59
Warto poczytac ten dzial bo wszystko bylo napisane
Wiem wiem,ale sam się gazem nie interesuję,a informacja ma być dla kogoś znajomego,który już jutro gaz zakłada i nie wie co wybrać. Oboje czasu nie mamy na siedzenie przy kompie i dlatego poszedłem trochę na łatwiznę zakładając temat ;)
Ogólnie za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny (ogólnie cała instalka: butla,wtryskiwacze itp.itd.) :beer:

frugo
29-11-2012, 20:38
Wiem wiem,ale sam się gazem nie interesuję,a informacja ma być dla kogoś znajomego,który już jutro gaz zakłada i nie wie co wybrać. Oboje czasu nie mamy na siedzenie przy kompie i dlatego poszedłem trochę na łatwiznę zakładając temat
Ogólnie za wszelkie rady będę bardzo wdzięczny (ogólnie cała instalka: butla,wtryskiwacze itp.itd.)

No to szybkie powtórzenie.
Sterownik: STAG 300 plus, lub dowolny inny sekwencyjny bo ten silnik nie wymaga cudów.
Reduktor: AC R-01, Zavoli Zeta S, KME Silver
Wtryskiwacze: Tanio (RegFast, WGS), (drożej) Barracuda, Hana
Butla zamontowana do jazdy do przodu czyli wielozaworem do zderzaka.
Ja polecam zestaw: STAG 300 plus, KME Silver, Barracudy.

Najważniejszy w tym całym ambaransię i tak jest gazownik!