+ Odpowiedz w tym wątku
Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 20 z 36
  1. #1

    [MkI] winter mk1 by damiaanos .. oceniajcie ..komentujcie '

    - .. bokiem


    - .. tyłem


    - .. z profila


    - .. jakoś tak


    -.. drugi bok


    - .. całość


    - kątem oka ..


    - front ..


    komentujcie , na zime niestety kołpaczki chromy .. pzdr
    damian
    Made in Holly , wszystko przychodzi z czasem ..
    ----------------------------------------------------------
    1,8 , 97r , chrom fele 195/50/15 canonica racing , klimaaa .. narazie everythiiing

  2. # ADS
    Reklama
    Od
    25/05/2012
    Mieszka w
    Forum
    Posty
    Many
     

  3. #2
    Kursant
    Imię
    bobesh
    Opis
    2.2 MK III
    Od
    15 Jan 2005
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    lexus look jest straszliwie brzydki. przynajmniej tutaj.
    takie jest moje chędożone faszystowskie zdanie. A tera mnie kurna zabijta... :P:P:P

  4. #3
    Cytat Zamieszczone przez bobesh
    lexus look jest straszliwie brzydki. przynajmniej tutaj.
    co do zdania , nie wnikam , rózne są gusta i wypowiedzi mnie tam sie podobają i to bardzo natomiast co do tego cytatu pod tym zdaniem to troche przesadziłeś bo gdybys wiedział kim byli faszyści to byś takich głupot starał sie nie wypisywać tyle..
    Made in Holly , wszystko przychodzi z czasem ..
    ----------------------------------------------------------
    1,8 , 97r , chrom fele 195/50/15 canonica racing , klimaaa .. narazie everythiiing

  5. #4
    Pogromca zakrętów
    Imię
    Andrzej
    Model
    Focus MK III
    Silnik
    1.0 Ecoboost 125 KM:)
    Od
    02 Feb 2005
    Mieszka w
    Kraków
    Lexusy ok, tylko z boku nie pasuja, maja taka czarną powierzchnię, na czarnym aucie bym lepiej chyba wygladała. Więc możesz mi je dać w prezencie . a co grilla, to polecam wywalić ta środkową poprzeczkę i halogeny troszkę mi się nie podobaja. Za duże i za okrągłe. Wydeszek fajny.

  6. #5
    Mistrz pobocza Awatar remik07
    Model
    SAAB
    Silnik
    1.8 125 KM
    Opis
    inny
    Od
    14 Jan 2005
    Mieszka w
    EL-Łódź
    przód fajny , tył ... już widziałem u Robek33 .
    w mkp od 2003 do 2014
    Saab 9-3 SportKombi

  7. #6
    v1tek77
    Gość
    Jak dla mnie moze byc, wazne ze sie bawisz autkiem
    Co do lexusow sie nie wypowiadam

  8. #7
    Mistrz pobocza
    Opis
    ...
    Od
    06 Jul 2005
    Mieszka w
    Warszawa
    Modne kołpaki ale jaoś mi tu nie pasują, moze jak byś miał jeszcze wiecej "chromu" w widoku z boku to tak..... ....polecam biale kierunki albo "dymione"
    Hugo
    2.0 TDCi Panther Black

  9. #8
    Kursant
    Imię
    bobesh
    Opis
    2.2 MK III
    Od
    15 Jan 2005
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Cytat Zamieszczone przez damiaanos
    natomiast co do tego cytatu pod tym zdaniem to troche przesadziłeś bo gdybys wiedział kim byli faszyści to byś takich głupot starał sie nie wypisywać tyle..
    Bzdurzysz waść.
    I luzuj nieco, bo ego niebezpiecznie się nadęło i może wybuchnąć.

    A coby być w temacie - auto z tymi niedorobionymi światłami wygląda jak okaleczone... taki wiejski tuning "na siłe". IMHO oczywiście.
    No i sygnaturka teraz jeszcze bardziej jest na miejscu
    takie jest moje chędożone faszystowskie zdanie. A tera mnie kurna zabijta... :P:P:P

  10. #9
    Pochłaniacz prostych Awatar RWalentynowicz
    Model
    Pug 4007
    Silnik
    2.2 HDI
    Opis
    Kuty na cztery łapy
    Od
    04 Apr 2005
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp./Surrey
    Mnie się tam ani trochę Twa wizja MDO nie podoba. Rzekłem...
    Nawet jeśli wydaje ci się, że jesteś kimś, bo defekujesz z najwyższej grzędy, to masz rację – wydaje ci się. Kurom z najwyższej grzędy życzę więcej dystansu, gdyż i tak skończą tak samo.

  11. #10
    Cytat Zamieszczone przez bobesh
    Cytat Zamieszczone przez damiaanos
    natomiast co do tego cytatu pod tym zdaniem to troche przesadziłeś bo gdybys wiedział kim byli faszyści to byś takich głupot starał sie nie wypisywać tyle..
    Bzdurzysz waść.
    I luzuj nieco, bo ego niebezpiecznie się nadęło i może wybuchnąć.

    A coby być w temacie - auto z tymi niedorobionymi światłami wygląda jak okaleczone... taki wiejski tuning "na siłe". IMHO oczywiście.
    No i sygnaturka teraz jeszcze bardziej jest na miejscu
    a prawda jest gościu taka że nie masz talaru na nic dlatego tak piszesz , dlamnie to powiem ci że ty jestes przejawem na siłe , jeździsz pewnie jakimś seryjniakiem obdrapanym , do którego tylko lejesz pb95 albo lpg i kozaka zgrywasz na forum stary wpadnij do sosnowca swoją taradają i powiedz mi to w 4 oczy a nie na forum
    Made in Holly , wszystko przychodzi z czasem ..
    ----------------------------------------------------------
    1,8 , 97r , chrom fele 195/50/15 canonica racing , klimaaa .. narazie everythiiing

  12. #11
    Od tej chwili , piszcie co chcecie .. nie komentuje nic .. bawcie sie
    Made in Holly , wszystko przychodzi z czasem ..
    ----------------------------------------------------------
    1,8 , 97r , chrom fele 195/50/15 canonica racing , klimaaa .. narazie everythiiing

  13. #12
    Pochłaniacz prostych
    Imię
    Krzysztof
    Opis
    służbowe :)
    Od
    15 Mar 2005
    Mieszka w
    Żyrardów/Łódź
    panowie - proponuję zamknąć ten temat ponieważ żaden z was nie wniósł nic, ale to nic konstruktywnego w swojej wypowiedzi - na tym forum nie ma miejsca do tego typu rozmów

    moja wypowiedź dotyczy kolegów bobesh i damiaanos - wasze wzajemne ataki są tu bardzo nie na miejcu

    jednocześnie proszę modów o interwencję
    w poszukiwaniu ...

  14. #13
    Pochłaniacz prostych Awatar RWalentynowicz
    Model
    Pug 4007
    Silnik
    2.2 HDI
    Opis
    Kuty na cztery łapy
    Od
    04 Apr 2005
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp./Surrey
    Ależ Graluu. W tym wątku nie miało o nic konstruktywnego iść. Przeca kolega Damiaanos prosił w swym poście o komentarze odnośnie jego auta. Bobesh skomentował zgodnie ze swym gustem i co?! I zaczęło się. Jeśli ktoś prosi o komentarze to musi się liczyć z tym, że komuś może się jego dzieło nie podobać i o tym napisze.
    Pozdrawiam
    Nawet jeśli wydaje ci się, że jesteś kimś, bo defekujesz z najwyższej grzędy, to masz rację – wydaje ci się. Kurom z najwyższej grzędy życzę więcej dystansu, gdyż i tak skończą tak samo.

  15. #14
    Pochłaniacz prostych
    Imię
    Krzysztof
    Opis
    służbowe :)
    Od
    15 Mar 2005
    Mieszka w
    Żyrardów/Łódź
    rafale - chodzi mi o komentarze nie dotyczące sensu stricte samochodu kolegi damiaanos a o wypowiedzi w stylu - przyjedź do mnie tym swoim .... to ci pokaże

    nigdy nie komentuję czyichś gustów bo to jest sprawa każdego z nas jaki ma

    chodzi mi o pozostałe elementy wypowieedzi obu panów
    w poszukiwaniu ...

  16. #15
    Pochłaniacz prostych Awatar RWalentynowicz
    Model
    Pug 4007
    Silnik
    2.2 HDI
    Opis
    Kuty na cztery łapy
    Od
    04 Apr 2005
    Mieszka w
    Gorzów Wlkp./Surrey
    Pozostałe elementy to już niestety konsekwencja nerwowego zachowania urażonego kolegi D. Zwróć uwagę, że kolega B w swych postach był bardzo stonowany... Ale mniejsza o większość.
    Pozdrawiam
    Nawet jeśli wydaje ci się, że jesteś kimś, bo defekujesz z najwyższej grzędy, to masz rację – wydaje ci się. Kurom z najwyższej grzędy życzę więcej dystansu, gdyż i tak skończą tak samo.

  17. #16
    Zbanowany
    Od
    09 May 2005
    Mieszka w
    Wawa -> Lesznowola
    Cytat Zamieszczone przez damiaanos
    jeździsz pewnie jakimś seryjniakiem obdrapanym
    a co przeszkadzają Ci takie Mondki na ulicach . Ja osobiście mam inne pomysły na wydawanie kasy. Jednego ciągnie w stronę tuningu i byle nie przesadzić, bo czasem efekt jest przeciwny do zamierzonego (i nie chodzi tu o Twoje autko - mam na myśli samochody "przerabiane" na pługi śnieżne, siatexy, naklepki, rury rodem z cięszarófek i tym podobne "gadżety" wywołujące tylko jedną reakcję ), drugi podąża innymi drogami - wolna wola, ale należy ją uszanować i nie obrażać od razu "przeciwnika".
    Zwłaszcza, że dyskusja wynikła z innego powodu, niż ocena autka i należałoby to wyjaśnić raczej IMO na PW, a nie na forum ogólnym, mieszając w to bogu ducha winne Mondziaki
    Z mojej strony za całe zamieszanie.

    HOWGH

    :metal

  18. #17
    Cytat Zamieszczone przez Luca
    Cytat Zamieszczone przez damiaanos
    jeździsz pewnie jakimś seryjniakiem obdrapanym
    a co przeszkadzają Ci takie Mondki na ulicach . Ja osobiście mam inne pomysły na wydawanie kasy. Jednego ciągnie w stronę tuningu i byle nie przesadzić, bo czasem efekt jest przeciwny do zamierzonego (i nie chodzi tu o Twoje autko - mam na myśli samochody "przerabiane" na pługi śnieżne, siatexy, naklepki, rury rodem z cięszarófek i tym podobne "gadżety" wywołujące tylko jedną reakcję ), drugi podąża innymi drogami - wolna wola, ale należy ją uszanować i nie obrażać od razu "przeciwnika".
    Zwłaszcza, że dyskusja wynikła z innego powodu, niż ocena autka i należałoby to wyjaśnić raczej IMO na PW, a nie na forum ogólnym, mieszając w to bogu ducha winne Mondziaki
    Z mojej strony za całe zamieszanie.

    HOWGH

    :metal


    Macie racje poniosło mnie z góry wielkie sorry za wypowiedzi i zaistniałą sytuacje ..
    Made in Holly , wszystko przychodzi z czasem ..
    ----------------------------------------------------------
    1,8 , 97r , chrom fele 195/50/15 canonica racing , klimaaa .. narazie everythiiing

  19. #18
    Zbanowany
    Od
    12 Jan 2005
    Mieszka w
    Galicja Lubelszczyzna
    Cytat Zamieszczone przez damiaanos
    a prawda jest gościu taka że nie masz talaru na nic dlatego tak piszesz , dla mnie to powiem ci że ty jestes przejawem na siłe , jeździsz pewnie jakimś seryjniakiem obdrapanym , do którego tylko lejesz pb95 albo lpg i kozaka zgrywasz na forum stary wpadnij do sosnowca swoją taradają i powiedz mi to w 4 oczy a nie na forum


    a czemu sie bulwersujesz? obrażasz? prosiłeś o opinie - nie zaznaczyłes, ze przyjmujesz tylko te pochlebne. bobesh wyraził swoje zdanie na temat. jego subiektywna opinia, w odpowiedzi na twoj apel o komentarze nie jest złem.

    PS. to nie klub tuningowy - 97% userów jezdzi seryjnymi autami (bobesh to akurat czesc tych 3%), pewnie jakis procent z tego to nawet obdrapańce . I co z tego?
    Kurde...co ja pisze. Nawet ja jezdze seryjną taradają , no fakt - zderzak tylny mam obtarty na długości 4 cm (tu biję sie w pierś sraszliwie).


    Baaaa....swoją V6-niuńkę LPG faszeruje... a to juz karygodne. Dobrowolnie oddaje sie z tego powodu odpowiednim władzom. Wnosze o konfiskate mojego auta, a mnie samego o chłostę pod pręgieżem na rynku w Krakowie.


    Wiecej luzu kolego.
    Aha... Jak można ocenić czyjś stan majątkowy po przeczytaniu posta? Poza tym w tym Klubie nie o hajs też chodzi. Troszke za świeży z Ciebie user, żeby to zrozumiec.

    Popraw się kolego

    No... to ja ide sie dalej uczyć - jutro kolos ze statystyki

  20. #19
    Zbanowany
    Od
    12 Jan 2005
    Mieszka w
    Galicja Lubelszczyzna
    Cytat Zamieszczone przez Graluu
    panowie - proponuję zamknąć ten temat ponieważ żaden z was nie wniósł nic, ale to nic konstruktywnego w swojej wypowiedzi - na tym forum nie ma miejsca do tego typu rozmów

    moja wypowiedź dotyczy kolegów bobesh i damiaanos - wasze wzajemne ataki są tu bardzo nie na miejcu

    jednocześnie proszę modów o interwencję
    Joł!
    Grallu - kolega prosił o oceny, ale nie zastrzegł, ze chodzi tylko te pozytywne.
    Bobesh napisał to, o co go prosili, a ze nie pomysli autora watku - trudni, nie kazdemu musi sie to podobać.
    Cytat Zamieszczone przez Graluu
    jednocześnie proszę modów o interwencję
    chyba moda . Macki tej osmiornicy nie siegają w kąciki z pierwszego działu, poza eksploatacą. Tu jest tylko ta jedna, najdłuższa na "O".

  21. #20
    Kursant
    Imię
    bobesh
    Opis
    2.2 MK III
    Od
    15 Jan 2005
    Mieszka w
    Rawa Mazowiecka
    Cytat Zamieszczone przez damiaanos
    a prawda jest gościu taka że nie masz talaru na nic dlatego tak piszesz , dlamnie to powiem ci że ty jestes przejawem na siłe , jeździsz pewnie jakimś seryjniakiem obdrapanym , do którego tylko lejesz pb95 albo lpg i kozaka zgrywasz na forum stary wpadnij do sosnowca swoją taradają i powiedz mi to w 4 oczy a nie na forum
    Hmmm... szkoda klawiatury na jakieś sensowne re.

    Ale że się kurzawa podniosła to czuję się w obowiązku choćby uzasadnić swoje twierdzenie. Otóż pewnie by mi się podobało, gdyby całe światła były srebrne z chromowaną obwódką. Choć też nie na pewno bo IMHO w MK I htb za mcno zachodzą na boki. Widziałem w sedanie i było OK.
    Niemniej jednak te światła takie nie są. W połowie leksus, w połowie czarne. Dla mnie to wygląda tak jak to wczesniej "tuningowali" malując pędzelkiem. I w połowie są takie, a w połowie niby lexus. Ni w (coś co w łacińskim nazywają vaginą) ni w oko.

    Konkludując: Mój jest ładniejszy, choćby z takiej prozaicznej przyczyny że jest mój i jest ładniejszy :}}}

    A jak kolega damianoos myśli, że tutaj jest zwyczajna internetowa piaskownica jakich wiele to napiszę to co zazwyczaj w piaskownicach słychać:
    A mój tatuś jest policjantem. :}}}
    takie jest moje chędożone faszystowskie zdanie. A tera mnie kurna zabijta... :P:P:P

Podobne wątki

  1. [MkI] [mkI] Pomysł na przód... komentujcie
    By ufopo in forum Tuning
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-08-2007, 14:02

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów